Zoek pagina's met de zoekwoorden:

én én

Zoekresultaten voor “haren”

Dit jaar Kruisweg en Liturgie van Goede Vrijdag omgekeerd!
nieuws - donderdag, 28 maart 2024
De Goede Week nadert met rasse schreden en dat betekent vele bijzondere vieringen. We geven hieronder een overzicht van vieringen van het weekend van Palmzondag t/m Tweede Paasdag.

info - zondag, 10 maart 2024
De Sint Lambertuskerk is een Katholieke kerk te Haren in de Nederlandse provincie Noord-Brabant. De kerk is gewijd aan de Heilige Lambertus van Maastricht.

Per 1 juli 2024
nieuws - zondag, 10 maart 2024
Het bisdom heeft goedkeuring gegeven om de Heilige Lambertus kerk in Haren aan de goddelijke eredienst te ontrekken. De handeling zal plaatsvinden op 1 juli 2024.

Zondag 7 januari - 10.00 uur - Grote Kerk Oss
nieuws - maandag, 25 december 2023
Zondag 7 januari 2024 is er na de H. Mis van 10.00 uur in de Grote Kerk in het Parochiecentrum aan de Koornstraat 6 te Oss een gezellige nieuwjaarsreceptie voor alle parochianen.

nieuws - vrijdag, 1 december 2023
Tijdens het Willibrordusfeest op 5 november hebben verschillende parochianen een Willibrorduspenning overhandigd gekregen. Tijdens de laatste viering in Haren werden hier nog twee penningen aan toegevoegd. We mogen van geluk spreken met zoveel hardwerkende vrijwilligers!

nieuws - woensdag, 25 oktober 2023
Rond Allerzielen staan we stil, bij hen die we moeten missen. De wereld draait door, alsof er niets is veranderd. Wie iemand verliest, weet dat de wereld echter nooit meer hetzelfde zal zijn.

nieuws - maandag, 3 april 2023
Pasen is vroeg dit jaar. De Veertigdagentijd begon al op 22 februari en we vieren het hoogfeest van Pasen al in de nacht van zaterdag 8 op zondag 9 april. Hierbij een overzicht van vieringen in onze parochie.

info - dinsdag, 28 februari 2023
Als Kerkbestuur en Pastoraal-team willen wij de kerk zolang mogelijk open houden niet alleen van wege de monumentale en architectonische waarde, maar vooral om dat het ons geestelijk en spiritueel centrum is. Hier doen we kracht op en bezinning om ons te wapenen en te sterken in deze voor iedereen moeilijke tijden. Als we de H. Missen kunnen uitzenden via een livestream met goede kwaliteit van beeld én geluid, dan steunen we elkaar en blijven we voor elkaar zorgen als gemeenschap rondom Christus, net als de eerste Christenen.

Also known as Great Church Oss
info - woensdag, 18 januari 2023
The Mary Immaculate Conception Church is better known as the Great Church of Oss, and is located on the Kerkstraat. The church, with a striking spireless tower, is built in neo-Gothic style and designed by H.J. from Tulder. It was built in 1857-1859. The ground pattern is a cruciform basilica with a three-aisled transept and choir aisle.

Zondag 8 januari - 10.00 uur - Parochiecentrum Oss
nieuws - zondag, 25 december 2022
Ook in 2023 is er voor alle parochianen van de Willibrordus Parochie (Berghem, Haren, Macharen, Megen en Oss) een gezellige nieuwjaarsreceptie. Deze wordt gehouden aansluitend na de h. Mis van 10.00 uur op zondag 8 januari in het Parochiecentrum aan de Koornstraat 6 te Oss.

info - donderdag, 8 december 2022
De Parochie Willibrordus heeft een aantal eigen begraafplaatsen: Kerkhof Gerardus Majella Oss, Kerkhof Don Bosco Oss en Kerkhof Eikenboomgaard.

info - donderdag, 8 december 2022
Hier zou een mooi verhaal kunnen staan over hoe de Willibrordusparochie is ontstaan.

info - donderdag, 8 december 2022
De Sint Petrus Bandenkerk is een Katholieke kerk in de Nederlandse plaats Macharen. Het adres is Dorpstraat 1, Macharen. De kerk is gewijd aan de feestdag Sint Petrus Banden.

info - donderdag, 8 december 2022
De Sint Servatiuskerk is een Katholieke kerk aan de Schoolstraat 1 te Megen. De kerk is gewijd aan de Heilige Servaas van Maastricht.

info - donderdag, 8 december 2022
De Sint Willibrorduskerk is een neogotische driebeukige kruisbasiliek uit 1901-1903. Het adres is Sint Wil­li­brordus­straat 40 te Berghem.

info - donderdag, 8 december 2022
In onze geloofsgemeenschap is altijd ruimte voor vrijwilligerswerk. Kan je zingen? Er wordt gezegd iedereen die kan praten kan óók zingen. Er is zeker wel een plaats in een van de vele dames- heren- of kinderkoren van de Willibrordus Parochie in Oss, Macharen, Haren en Berghem.

nieuws - donderdag, 10 november 2022
De h. Mis van zaterdagavond om 19 uur op 5 november stond al in het teken van de viering van de patroon van onze parochie, de heilige Willibrordus. Een aanloop? Introductie? Zo beschouwd komt het erg acceptabel over dat er ook alvast gehuldigd wordt, want eigenlijk is het streven éénmaal per jaar, en wel op de dag van de Willibrordusviering, aandacht te besteden aan mensen die even in het zonnetje gezet mogen worden.

info - dinsdag, 8 november 2022
Overzicht van adressen van parochielocaties.

info - dinsdag, 8 november 2022
Overzicht van contactgegevens van de Willibrordusparochie van Oss - Berghem - Megen - Haren - Magharen.