Voor wie aan trouwen denkt (nieuwe data)

Cursus op zaterdagochtend

gepubliceerd: zondag, 15 oktober 2023

Aanko­men­de no­vem­ber gaat onze pre-marriagecourse weer van start. Dit is een alpha­cur­sus speciaal voor stellen en is bedoeld als ori­ën­ta­tie en voor­be­rei­ding op het huwe­lijk vanuit een chris­te­lijk per­spec­tief.

Tijdens vijf leuke en ontspannen ochten­den gaan partners samen in gesprek over hun relatie. Zo raken zij meer met elkaar ver­trouwd, op het gebied van de wezen­lijke dingen rond het huwe­lijk. De cursus wordt in een gezellige,open en veilige sfeer gegeven. Deel­ne­mers krijgen meer inzicht in zich­zelf, hun partner en hun relatie. Het pro­gram­ma bestaat per bij­een­komst uit een intro­duc­tie, een aantal oefe­ningen en wordt af­ge­slo­ten met een gezame­lijke lunch.

• zater­dag 25 no­vem­ber 9.00 - 12.00 uur (incl. ontbijt)
    • zater­dag 9 de­cem­ber 10.00 - 13.00 uur (incl. lunch)
    • zater­dag 13 januari 10.00 - 13.00 uur (incl. lunch)
    • zater­dag 27 januari 10.00 - 13.00 uur (incl. lunch)