Nieuwe start familiepastoraat

Voorbereiding 1ste H. Communie/Vormsel

gepubliceerd: maandag, 9 oktober 2023

Zondag 15 ok­to­ber, aan­slui­tend aan de H. Mis van 10.00 uur zal in het pa­ro­chie­cen­trum (Koorn­straat 6) in­for­ma­tie gegeven wor­den over de voor­be­rei­ding tot het ont­van­gen van de 1ste H. Communie en het H. Vormsel. De opzet is enigszins aan­ge­past. In plaats van om de veer­tien dagen zijn de bij­een­komsten voor­taan eens per maand. Meestal de zon­dag van de vierde week. Maar op de in­for­ma­tie­bij­een­komst hoort u daar alles over.

Kunt u niet op 15 ok­to­ber? Geen nood. Instromen kan altijd later nog, maar daar­mee kan het ont­van­gen van het Sacra­ment na­tuur­lijk ook verschuiven naar een latere datum.

22 ok­to­ber, ook aan­slui­tend aan de H. Mis van 10.00 uur is dan de start.